Jobb & chokladfestivalen

Sammanfattningsvis har jag haft en bra helg :)
Förra veckan fick jag mer ansvar på jobbet, de kändes bra de :)  börja baka, fixa ugnar och sånt. Jag hoppas jag kan hålla måttet.

Veckan som kommer blir förhoppningsvis den sista natt veckan. Sen förs jag sakta in i det rullande schemat eller vad man ska säga.  Jobbar med Andreas, en av de ordinarie nu i tre nätter, sen ska jag va ensam med en lärling mellan 02.00 & ca 05.00, tors & fre, innan nån ordinarie kommer. då ska man baka av, slå upp vissa degar och köra andra degar och de får inte krocka. Nervööst!

Snart är de dags för chokladfestivalen här i stockholm :) det ska bli grymt kul. Då kommer Jennie Sofie hit och bor hos mig :D  Helén kommer oxå ner från Sysslebäck! :) Ska bli såå kuul!




Mina tankar har snurrat en del på senaste tiden. jag trodde avståndet skulle ge mig den distansen jag behövde.  få mig att se att det inte kommer hända. 60 mil bort, men ändå så nära inpå mitt hjärta. jag tror på ett misslyckande, men hoppas på ett mirakel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0