Äntligen framme!

Äntligen. Nu är jag här i Stockholm.  Jag är faktiskt mer exalterad än jag trodde att jag skulle va. Det är nåt speciellt med staden helt enkelt. Jag bor i Finntorp, mellan Sickla & Nacka. Det är lugnt och skönt, nära innerstan men ändå långt nog bort för att slippa stadens brus.
Åsa, som jag då hyr ett rum av, är en supersnäll & gullig tjej, som alltid bott här. Vid 19,30 var jag framme, med hjälp av den GPS som jag fick när jag fyllde år, och då började vi bära all min packning ändå upp till takvåningen.
Lägenheten är jättefin, nyrenoverad och mycket fräsch. Till råga på de är de ingen dum utsikt heller.
Jag har börjat packa upp lite grejer och kläder, men de mesta är kvar i väskor och Ikea kassar. Såpass mörkt så de är svårt att se för att packa upp. Prio 1 var att få sängen bäddad, hela dubbelsängen. Härligt!

Imorn ska jag försöka komma upp i tid & packa upp mer grejer, kläder och prylar. Runt tio ska vi köra till Ikea i Kungens kurva. Det ska bli mycket trevligt...:)

Nu ska jag krypa ännu längre ner bland lakanen och bara titta och lyssna. Insupa staden så att säga.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Hällen

Sängen låter väldigt lockande ;) tror du kommer trivas som fisken i vattnet....

2009-09-02 @ 18:22:19
Postat av: Diana

jag hoppas hoppas hoppas.. ^^

2009-09-02 @ 19:49:08
URL: http://dianalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0