En dag med lite av varje...

Hej!
Ikväll är min absolut sista kväll i denna lägenhet på Gratia Dei i Kristianstad. Flyttlådorna står i höga staplar och nästan allt är nerpackat. Mina väskor och proppfulla med kläder, skor & annat & Byren är full i hela bagageluckan. Mer ska där in oxå. Bakdörren står på glänt & det fläktar skönt.., det har varit riktigt varmt här idag. Mamma och pappa ligger på min framtida säng, en stor luftmadrass-säng, och kollar på tvn som vi vridit runt. 

Under dagen idag har det skett en del packning och städning. Vi har även hunnit med en runda på stan, jag har köpt 2 bikinis på Stadium och ett par enkla flip flop på HM. :) 
Men nu är det läggdags, imorn ska vi upp tidigt och städa & pappa ska hämta en flyttkärra, sen ska vi börja lassa in saker i den. Kl 12 kommer hyresvärden och inspekterar, sen ska vi åka iväg & äta lunch. Efter det skiljs vi åt, mamma & pappa upp till värmland & jag ner till Glemmingebro.
Ska bli spännande att flytta. Nu ska jag bo med 2 tjejer till i en 3a. :)

just ja, ska bara berätta att jag sökt jobb på Lux i Sthlm. 
ska provjobba i bageriet den 6-7 juli :D
Hoppas hoppas hoppas!

Kram alla kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0