Godnatt!

Hej!
Igår flyttade jag som sagt in i den "nya" lägenheten i Glemmingebro. Jag kan bara säga JISSES!  Människan sa att allt var klart och städat, tjena!   Det enda jag tog in från bilen var dammsugaren & rengöringsartiklar. Dammsög & gned i ca 4 timmar. Sen kunde jag ställa in alla väskor & påsar & mat i kylskåpet mm.
Usch, skiitigt! 
Så, efter städningen igår gick jag slutligen och la mig vid kvart över tio. Hann vila/sova i nästan en timme, sen upp & iväg & jobba. Vid 4 imorse var det riiktigt jobbigt & riktigt VARMT!  Men vi körde på och vid halv 11 var vi klara. Så inatt blev de tio timmar. När jag kom hem tog jag en skön, lång dusch, sen kröp jag ner i sängen och sov i nästan 2 timmar.  
Vid  3 bar det iväg till Ystad för att handla lite, sen har jag bara städat här & käkat.

Nu är jag så himla trött & sliten, så ska sova :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0