"Semester" i Kristianstad

Jobbet & bakningen inatt gick bra. PUH!  lättnad. nu är första gången över, det är skönt!  det blev dock ett riktigt långt arbetspass, började ju kl 12 inatt & slutade halv 12 i förmiddags. åt en lätt lunch när jag kom hem sen blev det duschen & sen la jag mig & sov.  vid det laget var jag helt slut, sov bara till 4 först, va upp en sväng sen la jag mig igen vid 5.  när klockan var tjugo i 7 kom Carroline och väckte mig, hon hade lagat middag. så vi åt citron och rosmarin marinerad fläskfilé & ugnsbakad potatis & morötter med pepparsås. GOTT!    efter middan åkte hon på bio med en vän i Ystad och jag dikskade och tog sedan en liten promenad.
nu myser jag i soffan. skönt att vara lite ensam :)   imornbitti börjar jag jobba kl 5 ungefär, så ska inte va uppe så länge till, är fortfarande trött.

på måndag & tisdag är jag ledig, så det bär av upp till Kristianstad imornkväll :)  en liten mini semester.
Ska bo hos linus, det ska bli trevligt att bara umgås med nån man känner såpass väl. Kristianstad är de närmaste hemma jag kommer komma denna sommar. Hinner inte åka hem till mamma & pappa nåt.  synd men så är de.

Nu sa jag kika på film, 101 dalmatiner :P
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0