Lux Choklad & Dessert

Oj,, nu har de hänt mkt sen sist. och inte är jag på nåt överdrivet skrivhumör heller. idag har jag jobbat 13 timmar, så är lagomt slut i kropp & huvud.  men, jag måste ju ändå berätta lite nyheter. för en tid sen började jag söka jobb, i Sthlm. jag fick "tid" för provjobbning på ett exklusivt ställe som heter Lux Choklad & Dessert. & nu, har jag fått jobb :D
WOHO!  börjar så fort jag kan efter Olof Viktors, alltså typ i början av september. det ska bli kul :)  ska ersätta en bagare som ska börja som kock på Lux Stockholm, som är en restaurang. Ser framemot hösten :)  fast vill inte att sommarn ska gå fort heller, jag gillar alla mina vänner & sambos m fl. här nere. :)

Trots att jag inte tror att storstadslivet i Sthlm är nåt för mig i längden så ska de bli riiiktigt kul! Vilka möjligheter!  ett jobb på Lux är värt mkt! :)  
sammanfattningenvis har sön-mån-tis i Sthlm varit roliga, givande & spännande, samt jobbiga. Låånga dagar.

För att berätta lite om livet i allmänhet här nere så jobbar jag & ligger på stranden typ. det är sköönt ^^  jag trivs riktigt bra med mina sambos..

nu är de duschen sen sängen som gäller, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Gittan

Grattis så mycket!!! Hoppas du kommer att trivas.. =)

2009-07-08 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0