Lördag

nu är det helg igen, inte för att det är nån speciell skillnad på helg & vanlig dag men, ändå..
igår var jag med Jennie & Simon hem till Pallle & Karin. vi gjorde och åt pizza samt lirade lite guitar hero. jag börjar lära mig nu ^^  Åkte hem vid 10, jag var chaffis eftersom Jennie & Simon drack vin :)  så kröp i säng vid halv 11 igår, sen gick jag upp vid 3 inatt, då va de dags att jobba.  körde degar idag.  imorn börjar jag vid halv 5, ska baka :) 
Börjar bli trött nu, har inte sovit nåt än, bättre att sova riktigt tidigt ikväll. ska kolla klart på Star Wars sen ska jag nog sova.  Skönt :)

planerna för helgen blev inte riktigt av. som vanligt när de gäller mina planer känns de som. tråkigt!  men, mer tid att vila & även att städa här hemma.  Jennie åker till Italien imorgon, åkte ivg till Lund redan idag. kommer sakna den lilla solstrålen :)  Caroline kommer hem från Ängelholm inatt, så blir bara ensam en halv natt :P
jag är nämligen inte så överförtjust i att va ensam här.

Nej, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0