Jobbig natt

Jisses va trött jag är nu. har jobbat natt i 2 dagar, alltså bakat, och nu ska jag ställa om till dagtid igen typ. Jobbigt. Imorn jobbar jag dock bara några timmar, börjar ca 13.30. Ska hjälpa till med vete. ska snart krypa i säng, har bara sovit 3 timmar efter 12 timmars jobb än.
inatt vid halv ett när jag satt mig i bilen så startade den inte. PANIK typ.  fick lov att låna Jennies cykel i den becksvarta natten. USCH!  efter en hemsk cykeltur var det dags för bakningen, det gik helt okey, blev dock aningen försenad imorse när det var dags för andra leveransen ( som vi bara har på torsdagar). Kände mig as kass.
innan jag åkte hem vid 13 åt jag lunch med dom på jobbet.
Kl 18 ikväll kom Micke & Anna hit, Micke undersökte min bil och hittade felet rätt fort. Batteriet var "urladdat" typ. måste ha glömt nån lampa på eller nåt :/  Micke fixade felet och nu brummar lilla BYR igen :)  Thank god!

idag fick jag maten serverad av Caroline, det kändes såå lyxigt & gott var det med :D  efter maten städade vi av lägenheten lite, sen blev det melon till efterrätt :) 

Nej, undra om man ska sova nu kanske?
btw, 27 dagar kvar tills jag åker till Värmland & får träffa min älskade familj.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0