Jobbar natt

idag har det varit en lugn och skön dag. har legat på stranden ett par timmar och solat, sen har jag sovit några timmar & ätit tacos med caroline efter att hon kom hem från jobbet. inatt ska jag jobba. börjar kl 12, alltså om ungefär 2 timmar.  inatt ska jag för första gången baka helt ensam. alltså, baka av allt bröd som körs iväg på leverans till olika ställen imornbitti kl 05.30. det ska bli kul! :)  hoppas det går bra med.
jag slutar nog jobba runt 8-9 imornbitti, då blir det bara hem & duscha, sen sova några timmar.
nu ska jag vila lite i soffan. är lite trött, så det är bäst så.

natti natti and wish me luck!

JUST DE! måste bara säga att jag äntligen klippt mig :D
Kortare & skönare än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0