Jobb & mys..

God kväll.
Efter en lång dag sitter jag här i soffan och myser för mig själv.  har ätit lite mat & druckit te.  imorse började jag jobba kl 4, slutade vid halv 2 ungefär.  när jag kom imorse fick jag avlösa anna som bakade. hon hade sparat lite av varje för att jag ska lära mig alla tider & temperaturer. det gick bra :)   känns bra med lite ansvar med.  på måndag blir de mkt ansvar för min del dock. helt ensam i bageriet med 2 ICKE vana killar & vi kommer ha mkt att göra.  blir säkert övertid så de sjunger om de.  Men imorgon är jag ledig så då kan jag ta de lugnt och sova ordentligt. 

tvättmaskinen går för fullt nu, har knappt tvättat sen jag flytta hit... imorgon ska jag nog dammsuga och lite sånt. jag och Jennie, en av mina 2 sambos, ska kanske åka till stranden om det blir fint väder.
nu funderar jag på att sätta på nån film på datorn. kolla så länge jag orkar, sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0