Inte enligt planerna men tusan så trevligt..

Den lilla trippen till Kristianstad blev inte alls som planerat. Tyvärr.  Trots nån liten besvikelse så hade jag en mycket trevlig gårdag & morgon ändå.  Träffade en av mina gamla lärare från KY utbildningen och vi fikade och snackade i flera timmar.  Åke är ett riktigt bra bollplank.
Sen på kvällen beställde jag & Linus pizza i brist på tid innan några av hans kompisar dök upp för att spela Risk. haha, jag var verkligen kass. Ingen strateg i mig inte!  MEN, trots det så hade jag en riktigt trevlig kväll med härligt sällskap & lite gott att dricka.  Killarna stack vid 1 tiden & då var jag så trött att jag stupade ner i soffan.
Imorse vaknade jag vid nio, Linus satt och snacka i telefon med nån från jobbet, trots sin semester.  Vid 10 tiden drog vi bort till Café Fenix och åt lite frukost. Sen åkte han iväg & spelade golf med några vänner, jag tog en runda på stan, sen var det dags att åka hem.
Svängde förbi jobbet på väg hem & hämtade nycklar då jag ska baka inatt. Börjar kl 1.  Kan inte påstå att jag kunnat sova så värst mkt än heller. JOBBIGT!  just därför ska jag nog krypa i säng nu, åtminstone vila.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0