Ledig en hel helg...

Hej hej, länge sen igen nu.  Dålig på detta. idag blev det bara ett 8 timmars pass på jobbet. rena rama lyxen i jämförelse med de vanliga 11-12 timmarna.  så vid 3 idag började jag min lilla ledighet. detta är nämligen min enda lediga helg på hela sommarn, & den började med ´mycket god mat, trevligt sällskap och ett glas vin ikväll.
imorgon blir det stor & mysig frukost, sen åker jag & Jennie till Lund och shoppar. på kvällen ska vi på en fest i Eslöv hos hennes bästa vän. Efter det blir det kanske utgång i Malmö. ska bli jättekul :)  Jennie är för övrigt en av mina sambos & en mkt god vän ^^

men, nu är jag tröött, så jag får återkomma efter helgen antar jag. Sja försöka ta lite bilder :) 

Puss& godnatt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0