Jobbig kombination

Jaag veeet, jag är numera kass på att uppdatera min blogg. Men, lusten finns inte riktigt.
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara...  Mitt liv här nere i Glemmingebro är helt okey, jag har ett roligt jobb med härliga arbetskamrater och även trevliga sambos i lägenheten. Jag har fått vänner för livet här nere, som jag verkligen tycker mycket om.  Samtidigt saknar jag min familj & min bästa vän så mycket att det gör ont i kroppen och så fort jag hör nån av deras röst i telfonen blir jag alldeles tårögd. Jag är väldigt ofta ensam i lägenheten, de andra har ändå familj i närheten så dom vill träffa så fort det går. 
Sen är det även så att min kropp inte riktigt sköter sig.. jag vet inte varför. kanske för oregelbundna sov- & matvanor, stress, nattjobb.   Imorgon ska jag åka in till vårdcentralen i Ystad, har fått otäcka eksem på armen som jag inte vill ha kvar.
Kombinationen av allt detta gör mig rätt nere. Jag är inte så pigg på nåt...
Jag vill bara komma HEM.   Och jag veet, det är inte länge kvar tills jag kommer hem, med morgondagen medräknad är det bara 13 dagar kvar.  underbart!
Nästa helg, den 22 augusti, ska jag, Jennie & Simon ha en in & utflyttningsfest, samt 20- & 26 årsfest. DET ska bli kul :) Blir lite som en avskedsfest med, innan jag åker den 26e.

Nu ska jag gå till affären och köpa mjölk, sen mysa lite mer i soffan.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0