Huvudvärk, men ändå mysigt..

Trots att det varit en helg följd av huvudvärk kan den sammanfattas som rätt bra.  Igår tog jag det lugnt, sov och låg i soffan nästan hela dagen. Hade en väldig huvudvärk och mådde inget vidare. ´Tiitade på film på kvällen & tömde tårkanalerna totalt då Jude Law spelade så bra i "Tillbaka till Cold Mountain".  
Idag slutade jag jobba riktigt tidigt, vilket var skönt i o m att jag hade huvudvärk redan då,  var hemma redan halv nio, åt lite lätt frukost sen slocknade jag under filten i soffan till jämt efter elva. Tog en promenad i ungefär 1 timme, sen tog jag mig en sväng bort till stranden. Det blåste dock så hiimla mkt så jag var inte ens där en timme. Åkte hem & lagade mat, diskade, duschade, sen åkte jag hem till Palle & Karin, där även Mattias & Ann var, sympati åt lite tacos & lekte med barnen.  På väg hem plockade jag upp Caroline som kom med tåget från Ängelholm.
Kvällen till ära så lånade jag en supersöt turkos klänning, men smala band och söta knappar, av Jennie.

Nu sitter jag och väntar på 100m finalen herrar i friidrott. Lite spännande är det. :)
Så snart det är slut ska jag borsta tänderna och sova, är trött.
Imorgon börjar jag jobba kl 6. Efter jobbet ska jag & Caroline (kanske Jennie) äta ugnspannkaka tillsammans. Det är trevligt att äta tillsammans, :)

Nu är det dags för loppet. Godnatt!


Jag & Jennie förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0