Från vackra Österlen till händelsernas & möjligheternas stad - Stockholm!

Det är bevisat. Jag är mycket dålig på att uppdatera. Men, de senaste 2 veckorna har varit väldigt händelserika. Jag har helt enkelt haft fullt upp med resten av mitt liv, så bloggen har definitivt hamnat i skymundan.  Men, bloggen försvinner inte, det gör däremot de värdefulla ögonblicken som bara sveper förbi ute i det verkliga livet.  Den sista tiden i Glemmingebro med min Olof Viktors familj var helt makalöst bra, trevlig & rolig.  Den fylldes med vatten, skratt, fest & roliga lekar, fina klänningar, strandbesök, presenter, tjejmiddag & till sist även tårar.  Det kändes både bra och dåligt att lämna Skåne i onsdags.  Jag kramade om nästan alla mina arbetskamrater, med tårar i ögona, sen gick jag ut till min lilla BYR, startade och rullade iväg.  Det kändes i hjärtat att lämna människor som jag tycker så mkt om.  57 mil senare var jag i Filipstad, körde in lilla Byr på mammas & pappas uppfart. Ett nytt tårfyllt ögonblick.
Helgen nu har varit mycket familjeinriktad. Daniel & Fanny har varit här & ätit middag, vi har varit där, i deras nya vackra hus som de flyttat in i :) Jag har träffat min mormor & morfar, min morbror med familj. 
i lördags kväll umgicks bara jag och Daniel :)
jag har fått träffa min allra bästa vän, vi har fikat, jag har blivit grattad. Idag hoppas jag att vi hinner ses igen :)
Ikväll ska jag & pappa hem till mormor & morfar. 

Imorn runt kl 15 lämnar jag stan igen, för att påbörja att nytt spännande äventyr. Dock bara 30 mil bort, i Stockholm. Här kommer jag kunna träffa en del av min Kristianstad familj :) som jag saknat så.
Detta kommer bli ännu ett underbart kapitel i mitt liv, och jag lovar, jag ska försöka uppdatera mera ^^

Mesta delen av allt är packat, men det finns alltid småsaker att plocka med.  Det ska jag göra nu.

Kram & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0